2010-02-25
 12:50:28

Tävling hos Sara!

Hejsan :]
Jag är med i en tävling hos novembersara.blogg.se, om att vinna hårförlängning från rapunzelofsweden! :] Jag hoppas verkligen jag vinner. Jag älskar känslan att vinna, men hatar känslan att förlora... Men så är det för alla. Jag håller tummarna iallafall, eller en tumme, för båda ger otur brukar man väl säga? ;] Men jag HOPPAS VERKLIGEN att ja vinner! :] *håller en tumme hårt tills tävlingen avslutas* Ni läsare kan väl också hålla en tumme för mig? :] Då är ni snällast ever :) <3 
Jag vill även vinna för att mitt hår växer som en snigel kryper. Jag vill ha långt hår... Det skulle kännas jätteskönt för mig :] Det är en av mina "drömmar", om man säger så ^^ Att ha långt hår alltså ^o^


                            


♥ novembersara - det lilla extra.
PUBLICERAT: 2010-02-25, 13:34:08 | URL: http://novembersara.blogg.se/

SV: Vad kul att du är med, lycka till :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: