2010-04-05
 09:29:24

gomorron.

Gomorron folket! Ja vaknade nu nyss, och jag ska snart äta frukost... Det är sista dagen av Photoshop nu (Laddade hem 30dagars prov), och jag var ju ganska osmart och laddade ner det innan ja for... Men ialf, så nu kommer det komma lite gratisdesigner ;) Inte NU, men senare idag, eller imorgon. När jag har tid ^^



Igår, söndag, var jag på HotellLappland med Julia och Claudia och badade. Det var skitkul! ^^ Kika in på juliaofsweden.webblogg.se så hittar du nog några bilder. auueh, men iaalf , ja gjorde inte så mke annat igår, så ja, i helgen har jag ta't det lugnt, därför har ja inte bloggat (a) och i veckan ska jag te umeå , så då bloggar ja säkert ngn gång därifrån.
puss


Sandra//Pocky
PUBLICERAT: 2010-04-06, 21:56:16 | URL: http://tataxpocky.blogg.se/

Gud vilken fin blogg du har:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: