2010-03-30
 20:44:32

Nu kömmere ;)

Nu kommer inlägget alla längtat efter (Eller kanske inte ^^)..



På morgonen vaknade jag astidigt, jag gick på toa och sen satte jag på teven för kunde inte somna om, sen så kom Irma och hoppade upp och la sig bredvid mig och sen vid sju ringde klockan och då gick jag upp och gjorde mig iordning. Jag satte på mig ett par jeansleggings, ljusa, adidaskoftan, edhardytröja, svart med strass på, sockar och underkläder då förståss. Sen när klockan var åtta så kom Nora till mig och vi gick till skolan, oh vi hade en vikarie idag... Josef (Som jag hela tiden säger Jonas till...), han ska vi ha imorgon också eftersom våran vanliga lärare sitter i skolbänken hon också! ;) Men första lektionen var Europa instuderingsfrågor och sen Matte. Idrott, redskapstagen och hopprep! :) Sen lunch, påskbord? ;s Typ köttbullar, skinka, potatis, mimosasallad och det fanns OLIVER :D Alla tycker oliver är äckligt :( Men inte jag (y) Dom som tycker att oliver är äckligt har inte smakat grekiska oliver (y) Sen efter lunchrasten hade vi uppsats/berättelse, sen sista lektionen veckokryss o lek :D Sen for ja hem te Josse och sen hem. Pffft. Sen har jag bara gjort ingenting.

pussar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: