2010-04-02
 18:49:36

Talang2010 ikvääääll!

Shasha älskade blogg (Och bloggläsare, och det skulle väl inte va så jobbigt att kommentera?:))!
Ikväll blir det att kika på Talang 2010. Jag minns ju själv att jag sökte till det i februari :) Haha, håll utkik! Jag kanske är med ;) Inte för att det är troligt, men iallafall. ^^ Jag har inte skrivit, för jag har inte orkat, och idag har jag bara tagit det luuuuuugnt, lixom, första dagen på lovet? ;) ... Sen så åt vi plankstek till middag... Hatar potatismoset o_O Men jaja.. Igår, på skolan, så såg vi mest bara film ^w^ Från lunch iallafall. ^o^ Jag skriver säkert mera ikväll, så vi hörs! Kram.


JuliaOfSweden
PUBLICERAT: 2010-04-03, 23:47:59 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK!


JuliaOfSweden
PUBLICERAT: 2010-04-03, 23:47:59 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: