2010-04-06
 09:25:53

i umeå

Hejhej ^^ Nu sitter jag i husvagnen i Umeå, pappas husvagn som han bor i (sover) på veckorna eftersom han jobbar i Umeå. Och vi bor 12 mil härifrån Umeå så orkar han ju inte åka fram och tillbaka varenda kväll. Så han har en husvagn i Umeå... Jaja, men ialf. Jag och kusin ska och shoppa snart, eller ja om ca 30 minuter för då är det minst folk :P Kusin tycker jag ska köpa en ny borste... Hon tycker att min inte är bra :( Hahahah xD Men ja bryr mig inte :) Eller jo, men det är min borse :D Ialf... Vi kom hit igårkväll, gick asfort! Men jag läste mest ;) "Så länge vi båda andas" (Breaking Dawn, The Twilight Saga, fjärde boken) för 5 gången.. Jag är beroende :O Men nu ska jag göra mig iordning, eller ja, ja.

Puss ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: