2010-04-08
 15:23:03

stan, igen

Halloo
Idag så for jag på stan, igen, man får ju passa på när man ändå är här ;) Vi åker vid 18 ikväll, typ 18,30 ngt sånt. Jag kanske bloggar när jag kommer hem, vi får väl se? Ja, ni får hålla utkik (: Ialf, jag köpte inget spc på stan. En dricka och glass. Jag tänkte på o köpa nördbrillor men det blev inga. :( Fanns bara gula, ville ha svarta. Och jag passade inte i dom. :/ Aja, om man hittar ngnstans får man väl köp :) Men jag kan önska mig i födelsedagspresent också :3 Men då får jag vänta länge.. Har redan skrivit lite på den x) Men bara 2 saker..

- Converse, svarta eller rosa.
- Leopardleggings
- Nördbrillor (La till den nu :D)

Jauuh.. Jag har inte skrivit så mke (a) Jag har inte orkat, eftersom ja varit här, jag har mest sett på tv. I måndags så for jag ju på stan med kusin, då köpte jag ett linne på H&M, ett svart med en glass på, hårsnoddar på GinaTricot o sen ett mobilsmycke på ????? (Ja minns nt)

Hörs senare! pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: