2010-04-05
 00:20:30

Tävling!

Ja, här kommer en tävling (Jag VEET att jag inte skrivit, drf kommer jag med tävlingen, som "förlåt" ;) Nej faktiskt inte men ja..), ni kan vinna en enkel bloggdesign!


Reglerna är;
1. Skriv ett inlägg på din blogg om att du är med i min tävling, och i inlägget ska du länka detta inlägget.
2. Kommentera detta inlägg, om att du är med i tävlingen.
3. Bloggdesignen kan endast vara på blogg.se.
4. I kommentaren måste det stå mailen, så att jag ska kunna maila dig när du vinner och kunna fråga dig några saker.
Enkla regler, huh? ;) Aa, men ja, jag kommer själv utse vinnaren och den utser jag på fredagkväll!
En liten sneekpeek på designen, där jag har ritat för så får ni såklart ha era egna grejer ^^ Ja, där över profilbilden kan det stå vad ni vill. ^^

 


claudia
PUBLICERAT: 2010-04-05, 11:06:09 | URL: http://claudiagirl.blogg.se/

jag är med i din tävling :)

Min email är [email protected]


claudia
PUBLICERAT: 2010-04-05, 11:15:56 | URL: http://claudiagirl.blogg.se/

oj jag skrev fel emali [email protected] ska det vara x'd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: