2010-02-03
 16:08:25

ooonnnsdaaahh (aa)

hejj !

Idag är det onsdag hela dagen :> hahofc. Aa menn iaialllf , skriver typ så i alla inlägg men sooowhaaaat ? ;D


påå moorrn så va jag typ först -.- o vi fick vääänt på bussn , o när de e -30 är de inte så kul.  Jag menare, de va -30 !! :o men sen kom juliah o filippa , o så snacca ja medom , sen kom mikan o så kom resten. O vahetere assuh ,, sen då kom bussen , o vi gick in , o bussen körde iväg från 5 elever -.- hatar haaaan ! han prata i telefon -.- </3 o de får man typ nt ens göra.. aauu men då for vi på slöööjden o jag sydde ihop mitt fulmonster och stoppade i fyllning ! ;D o fixade ögonen te han fast han inte sätta dit dom 8) Jag har bestämt att monstret ska heta Bruno. För att den är brun ! ;> auuh men iallf , sen då när slöjden va slut då for vi tbx till skolan o då hade vi matte sen så lunch o där var det potatisbullar m. bacon , not so nice. seeeeeen lunchrast o då stod ja o girlsen o snaccka , 8D sen när det ringde in va det nationella prov , o de va typ samma som igår :3 läsa o svara på frågor  ,, sen så va vi inne hela rasten o efter "rasten" va det Elevens Val , o jag har HK :) Vi bakade Pizzabullar! :) Vi fick smaka en , men jag börja må dåligt -.- för mke tomatpuré.. aja men sen gick ja hem o nu sitt ja här ! ;D


baaiibaaaiii !! 88D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: