2010-02-02
 18:38:58

hejj.

Hej ! Jag kom just hem från en innebandymatch som jag spelat med tjejerna i klassen.  Det gick väl... sådär.. vi loosa. Men dom vi spela mot tog 2st som inte gick i deras klass -.- Assuh man borde ju fråga de andra laget om de går bra ? Vem håller med? x''dd aa menn iiaaallf , kan skriva om dagen i skuulaaan ;d

Ja, Nora kom ju på morgon. När hon kom så gick vi till skolan, o jag gruvade inför mitt prov x''d Aauuh men då kom jag tee skoola , oså va jag med mina kömpiissarr , o sen ringde de in o vi hade proov ! O jag fick MVG ;> Asså, våran fröken satte betyg , inte riktiga men bah för skojjs skull! ;>> Jag hade ju europaprov. Aa men efter det så hade vi matte, ett blad med Skala ; D de gick väl... va liiite svååårt .. menmen.. sen gick vi upp på gympa, där va det nått, o sen lunch, ris o korvstroganoff? uush .. korstroganof e ääckeelllpäckelll .. xD iaf skolans. Sen lunchrast , då typ gjorde vi nått, o jag blev puttad med dörrn ini min rygg . hata !! ajaj men sen ringde de in o vi hade nationella prov på svenska, vi skulle läsa en tidningsartikel o svara på frågor (; inte så svårt. Blev klar först. (a) o när alla va klar rast sen veckokryss då man svarar på frågor som hänt uti världen typ ;D aah sen slut då for jag hemåt o spela sims sen for jag te innebandy match! o nu sitt jag här.

hejdå !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: