2010-02-08
 07:41:10

godmorgon.

Hej alla söta (och kanske trötta oxu?)! :)

Jag vaknade kvart i sju, pga mina katter jagade varandra imorse -.- au men sånt får man leva med.. ;) Aa igår kväll så gjorde min syrra slingor på mig, o jag ville ha mkt slingor , o då gjorde hon ju mkt slingor.. O sen när hon va klar med färgnignen o de då skulle ja gå hem , vänta tills dom hade suttit i ca 40 minuter, för o få "iögonfallande" slingor. O då duschade ja... o då var det asmkt i mitt hår :O o sen då torkade mamma mitt hår med hårtorken o jag blev blond. Jag bah OH SHIT ! assu jag vill ju ha blont hår men ja.. :D:D jag är nöjd iaf. Men man ser fortfarande mitt mörkare hår, fast de blonda e ovanpå så det ser mer ut som om jag har mörka slingor ^^ ;) Men nu ska jag snart dra, byebye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: