2010-02-23
 17:50:39

13 DAGAR KVAR! : DDD

Heej! :D

Jag är på bra humör så tänkte jag skulle passa på att skriva lite ^^ Asså veeet niii? Nu är det bara TRETTON DAGAR KVAR tills jag drar. 13. Ja, jag far ju till thailand, ni kanske inte visste? Har jag nämnt det? :O Jag vet inte, men iaf jag drar den 9 mars är där 2 veckor o sen kmr jag hem te kalla sverige igen.. Aah, men det ska bli aaaskul! :D <3 När vi va i thailand förra året var det jättebra i området vi va (: PATONG BEACH va vi på då :D <3 Alla kommer väl sakna lilla mig? ;) Nej jag skoja bara ^^ <33 Ja ska försöka leta reda på något internetcafé eller nått sånt där. Förra året fanns det ju på hotellet. Man får väl hoppas det finns det på hotellet vi ska till nu oxå. Annars får ni leva utan mig i 2 veckor! 8] Aja. Imorron är det slöjd på skolan. Hoppas jag får ta hem mitt arbete. Annars dör jag.


Elkah
PUBLICERAT: 2010-03-01, 10:15:20 | URL: http://switchit.blogg.se/

Åh kommer sakna dig Elle <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: